Każda kompetencja behawioralna, czy dotycząca przywództwa, współpracy, inteligencji emocjonalnej czy kompetencji zawodowych
jest zbiorem cech behawioralnych i właściwych ich wartości (co określa zaawansowany algorytm).
Namierzając cechy kluczowe dla nas w pracy nad rozwojem konkretnej kompetencji
nasza praca staje się ukierunkowana na cel, przez co jest konkretniejsza, szybsza i zdecydowanie łatwiejsza.
Naszym punktem wyjścia w pracy z ludźmi nad rozwojem ich kompetencji behawioralnych jest zaawansowana analiza Harrison Assessments.
W konkretne pracy z ludźmi nie możemy pozwolić sobie na przypadek i to, co nam się wydaje – dlatego opieramy się na konkretnych, rzetelnych i obiektywnych danych, na których możemy się faktycznie oprzeć w swojej pracy.
Niezależnie o jakich kompetencjach nie mówimy: przywództwie, obszarach równowagi, współpracy i kompetencjach zespołowych, inteligencji emocjonalnej czy bardzo konkretnym określeniu wymagań zawodowych np. na drodze eksperta – każda z tych kompetencji jest złożona z kolejnych kompetencji i cech, a każda kompetencja składowa również stworzona jest z konkretnego zbioru cech i różnej ważności.
Badanie Harrison Assessments pozwala zatem określić punkt w którym jesteśmy, ale i punkt do którego zmierzamy na swojej drodze (np. bycie wspaniałym, efektywnym przywództwom, czy zostanie programistą-ekspertem).
Wiedząc jakie dokładnie cechy składają się na osiągnięcie ideału od strony cech behawioralnych – jesteśmy w stanie zoptymalizować naszą pracę.
Nie pracujemy nad całą kompetencją w sposób przypadkowy.
Namierzamy kluczowe i najważniejsze cechy (np. 2-4 cechy) i pracujemy tylko z nimi, ponieważ to daje największe efekty.
Jest to bardzo ukierunkowana i efektywna praca oparta na rzetelnych, konkretnych i obiektywnych danych, którymi dysponujemy.
W jakich obszarach nasza wspólna praca będzie miała największe zastosowanie?
- Budowanie wspaniałych i efektywnych zespołów (Dream Teamów)
- Relacje i życie osobiste:
Tutaj na pierwszy plan wysuwają się: –
– Inteligencja Emocjonalna
– Współpraca i Kompetencje Zespołowe
– obszary równowagi (Raport Główny oraz Paradoks) - Kierunkowy rozwój pracowników oraz siebie, jako pracownika np. na drodze do eksperta bądź na lepsze wykorzystanie swoich kompetencji, gdy ekspertem już się jest.
- Budowanie i optymalne wykorzystanie kompetencji przywódczych, ale i rozwój Liderów w swoim zespole czy cech liderskich u młodzieży.
*****
Przeczytaj więcej o rozwoju kompetencji behawioralnych:
Rozwój Kompetencji Behawioralnych >>
Przeczytaj więcej o rozwoju wg cech:
*****
Chciałbyś zbadać bądź rozwijać swoje kompetencje i być efektywniejszy w swojej pracy oraz budować trwalsze relacje oparte na zdrowych fundamentach?
Z przyjemnością Ci w tym pomożemy.
Zadzwoń lub napisz:
Krzysztof Polipowski
Tutor, Strateg
Zarządzanie zmianą
Budowanie efektywnych zespołów
Akredytowany konsultant Harrison Assessments
Czytaj więcej >>
*****
Tel. 728 377 375
krzysztofpolipowski@efektywnezespoly.pl
Facebook >>