O Harrison Assessments:
Założona w 1990 roku firma Harrison Assessments jest globalną potęgą w zakresie analizy Talentów. Korzystamy z analiz predykcyjnych, aby pomóc organizacjom wybierać, rozwijać, przewodzić i angażować swoje Talenty.
Harrison w liczbach:
70
krajów
42
języki
3 000 000
przebadanych osób
Badania predyspozycji zawodowych, zachowań i kompetencji Harrison Assessments
Mierzymy 175 cech ludzkich, dzięki czemu zyskujemy pełny obraz zachowań, zaangażowania, motywacji, mocnych stron, obszarów rozwojowych, czy kompetencji behawioralnych.
Kategorie badań:
- Badania indywidualne dla poszczególnych Pracowników
- Badania grupowe zespołów, działów i całej organizacji
- Badania kultury organizacyjnej
Rekrutacja i selekcja:
Platforma do rekrutacji i selekcji JobFLIX
To wielokrotnie nagradzana na arenie międzynarodowej platforma do rekrutacji i selekcji.
Podstawowe korzyści:
- Skraca czas rekrutacji o 70%+, co pozwala zaoszczędzić pieniądze na procesach administracyjnych i pracy ludzkiej dotyczącej samego procesu
- 96% dokładności oceny Kandydatów dzięki Formułom Sukcesu Zawodowego
(Profilom Idealnych Kandydatów/Pracowników) - Zatrudniasz realnie najlepszych Kandydatów: obniż koszty i zwiększ zyski
- Wspierasz proces Employer Brandingu (budowania marki dobrego pracodawcy), dzięki czemu przyciągasz jeszcze lepszych Kandydatów
- Nasze oceny są zgodne z przepisami EEOC
- Spełniamy standard ISO 10667
Analytics – Analityka organizacyjna HR
- Analizuj w łatwy sposób
całą swoją organizację w kluczowych obszarach! - Zwiększ efektywność, wydajność i rentowność całej organizacji!
- Zidentyfikuj mocne strony i obszary rozwojowe
- Zidentyfikuj Pracowników z wysokim potencjałem, obszary rozwojowe oraz osoby, których oczekiwania nie są obecnie spełnione
Employer Branding
Budowanie marki dobrego pracodawcy
Co wyróżnia zespoły i firmy z wysokim Employer Brandingiem?
- Wysokie zaangażowanie oparte na motywacji wewnętrznej
- Dobra atmosfera i relacje, wysoka kultura organizacyjna w firmie
- Ludzie przychodzą do pracy z przyjemnością, czują się w niej dobrze
- Wysoka efektywność i wydajność pracy
- Niska rotacja Pracowników – pracownicy chcą pracować właśnie w tym miejscu
- Do pracy przychodzą coraz lepsi pracownicy (zarówno zawodowo, jak i relacyjnie, z wyższymi kompetencjami interpersonalnymi)
- Pracownicy lepiej wykonują swoją pracę
- Kadra menedżerska oraz właściciele organizacji mają więcej czasu
(dla siebie, Pracowników, na działania strategiczne, optymalizację czy rozwój) - Wszyscy, szczególnie kadra menedżerska i właściciele – mają więcej spokoju ducha
- Maleją koszty (w tym koszty pracy, rekrutacji czy szkolenia)
- Rosną zyski (mamy lepszych, skuteczniejszych pracowników, którzy lepiej wykonują swoją pracę)
- czyli rośnie rentowność biznesu
- Firma staje się coraz bardziej konkurencyjna
- Powstają lepsze możliwości ekspansji na nowe rynki (lokalne lub zagraniczne – eksport)
Doradztwo Życiowo-Zawodowe, Kariera
Doradztwo Rozwoju Kompetencji
- Wybierz drogę życiowo-zawodową, na której wykorzystasz swoje predyspozycje i zainteresowania oraz da Ci wiele satysfakcji z prowadzonych działań
- Określ opcje kariery (kierunki drogi zawodowej) i dokonaj świadomych wyborów
- Określ swoje cele, wynikające z Twoich:
- Predyspozycji i zainteresowań
- Świadomych wyborów i chęci
- Zacznij wykorzystywać w pełni swoje mocne strony i kompetencje
- Zniweluj swoje słabości i obróć je na swoją korzyść
- Dowiedz się, zdobycie których kompetencji najbardziej przybliży Cię do Twoich celów
- Dowiedz się co musisz zrobić, aby jak najefektywniej i najłatwiej zdobyć te kompetencje
Rozwój kompetencji behawioralnych
- Kompetencje Zawodowe na dowolnym stanowisku pracy (wg Formuł Sukcesu Zawodowego)
- Kompetencje Paradoks (12 obszarów zachowań) pogrupowane w obszary dotyczące: Relacji, Osiągnięć oraz Przywództwa
- Na podstawie Paradoks Master – role zespołowe: Rozwój Osobisty, Przywództwo, Obsługa Klienta, Sprzedaż, Techniczny, Specjalistyczny
- Kompetencje Przywódcze
- Praca Zdalna
- Współpraca i Kompetencje Zespołowe
- Inteligencja Emocjonalna
- Wybrane kompetencje behawioralne, jak m.in. Innowacyjność, Osąd (strategiczny), Radzenie sobie z Konfliktem czy Zdolności Interpersonalne